Zkraty mezi piny IO

sensispecial@centrum.cz sensispecial@centrum.cz
Úterý Listopad 14 20:49:30 CET 2006

Dobry den,
Zapasim se zkraty mezi piny pri osazovani na SMT automatu. Chybu asi tusim - spatne vyrobena sablona pro nanaseni pasty(prilis vysoka, zbytecne siroke diry), pak pasta od fy.PBT, ktera je cca. mesic prosla.
Po vyhotoveni mam na IO s velkou hustotou hodne zkratu. Nezbyva mi tedy nic jineho, nez vzit licnu a dotoho. Pajeci stanice, kterou mam k dispozici,  ma odsavacku, ale jeji funkce je tak na odkryte pajeci plochy. Nadrizeny se me ptal, zda-li nepotrebuji "neco" koupit, aby se mi zkraty lepe odstranovaly. Pomoci licny odstranovat zkraty u 15ti Xylixu denne je docela o nervy.
Znate nejakou pomucku ci metodu, ktera je efektivnejsi? Dekuji mnohokrat  Ondrej