Znate nekdo f.TEB a prehravac co prodavaji?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Listopad 14 00:35:01 CET 2006

Ja jsem u nej kdysi poptaval stereo stavebnici fm vysilace,
pro mp3 do auta, resili jsme spolu cenu postovneho, ale
na vlastni kseft nedoslo, ale jinak byl velmi ochoten, tezko
rict jestli to brat jako dobrou referenci ;-(
Nicmene od te doby mi od nej chodi nabidka na email
pdfkem aniz bych ji chtel, pravda ale neodrekl jsem ji ;-)

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 13, 2006 9:18 AM
Subject: Znate nekdo f.TEB a prehravac co prodavaji?

Obratila se na mne kolegyne, ze by chtela pro syna k Vanocum MP4
prehravac a prisla s timhle odkazem:

http://www.teb.sk/linky/produkty4.htm#mp3

Abych se priznal tak to vypada za ty penize super, ale problem je ze
nevim o nikom kdo by od tehle firmy neco kupoval a ani nevim o nikom kdo
by ten prehravac mel.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info