OT: Program na dokovani aplikaci?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Listopad 13 10:59:10 CET 2006

Zdravim vsechny.
Nevim jestli mam tenhle problem jen ja, ale snad nekdo budete znat
reseni. Kdyz treba kreslim DPS apod. tak potrebuju mit otevreny nejaky
pdfka, nejake IDE atd. Uz me nebavi mit vsechny okna pod sebou a reseni
bych si predstavoval nejak takhle. Chtel bych nejakou utilitu, kterou
bych si na plose udelal pomyslne hranice a kdyby se okno programu
nachazelo v oblasti techto hranic tak by se pri povelu maximalizace
zvetsilo presne jen do toho rozmeru daneho hranicemi. Neco jako
prednastavena dokovani oken v nejakych IDE. Rovnat to rucne je ztrata
casu a stejne to neudelam tak abych vyuzil vsechno misto. Mozna je to
neprakticke, ale rad bych si to overil sam, jestli mi to nahodou nebude
vyhovovat. Stejne tak by se mi hodilo, kdybych si tam mohl ukladat
soucasne otevrene programy pod nazvy projektu. Kdybych si otevrel
projekt tak by se mi automaticky otevreli prislusna schemata v Eaglu,
pdfka atd. Neznal by nekdo takovouhle zazracnou utilitu?
Diky za precteni

Tosa