OT: Program na dokovani aplikaci?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Listopad 13 19:33:50 CET 2006

Ja bych to smeroval k nejakym virtualnim desktopum . Ty programy maji
potom vymakanou spravu oken no a nabizeji hlavne virtualni desktopy .
Ja pouzivam programek VirtuaWin 3.0 a ten ma virtualni plochy umi
ulozit rozmisteni oken na jednotlivych plochach a pozdeji je obnovit .

Je to freeware a stahnout se to da tu :
http://www.slunecnice.cz/product/VirtuaWin/

s pozdravem
Snehulak