Program na dokovani aplikaci?

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Listopad 13 21:29:48 CET 2006

'bry 'cer,
  takove levnejsi reseni jsou virtulani plochy. Ty microsoft objevi az
s vistama, ale jdou zprovoznit i v nativnev XP s volne dostupnym
rozsirenim (nedoporucuji, tako vetsine veci od nich je to
celkem nepouzitelne) nejpouzitelnejsi nekomercni reseni z meho pohledu
je VirtualDimension. Vytvori to nekolik virtualnich plochmezi nimiz je
mozno se prepinat (dobra je takova ta klavesa s takovou jakoby
ctvercovou vlajeckou co je vzdalene podobna plzenskemu znaku v kominaci
s cislem).
Kdyz se na to zvykne tak je to docela pouzitelne, jen si clovek musi
udela poradek v tom na ktere plose co ma.
Da se to konigurovat tak, ze  na kazde plose jsou na liste jen aplikace
v dane plose. Pouzivam.Bez toho jsem zoufaly pac jsem clovek ketery ma
otevreno spoustu oken. Bohuzel windows to spatne snaseji .... (tech
spoustu oken)
Komercni reseni neznam.
ced