RE: Zvláštní zapojení STB k páskovému videu

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Neděle Listopad 12 20:56:08 CET 2006

Samovolně se vypínal, několikrát dokonce naskočilo servisní menu. Hlavně mě
ale dováděla k zuřivosti spolehlivost nahrávání (USB i LAN, různé FW).

Navíc mi vadily některé nereklamovatelné vlastnosti - dlouhý start, pomalá
reakce na stisk tlačítek a parodie na EPG. Čeština se dá opravit, ale stejně
zobrazuje jen prvních pár slov. Čekal jsem, že s tím Siemens něco udělá v
dalších verzích FW, ale bohužel asi spí hlubokým spánkem.

Dnes jsem se podíval na net, jestli už konečně není nějaký STB s HDD a DVD
palírnou. Našel jsem jediný typ,  Radix DMC-4000T, ale ten neumí MPEG-4.
Takže zatím si pořídím levný a dobrý Digipal2.