RE: Zvláštní zapojení STB k páskovému videu

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Listopad 12 20:11:48 CET 2006

> 	Po několikaměsíčním používání jsem byl nucen reklamovat
> STB Siemens Gigaset M740AV a vypadá to, že mi prodejce vrátí
> peníze. Zdá se, že tento typ STB je obecně trochu
> nespolehlivý a protože jsem za něho nenašel žádnou důstojnou
> náhradu, chci do doby, než se něco objeví, používat STB
> Digipal 2 (bez PVR).

Co Vam delal? Me funguje dobre uz prez pul roku. Za tu dobu se mu dvakrat
stalo, ze ve standby zamrznul, ale stacilo ho vytahnout ze site, zastrcit a
jel v pohode dal. Jinak nema zadne problemy.

Jakub Serych