Re: OT: Zvláštní zapojení STB k páskovému videu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Listopad 12 19:32:11 CET 2006

Jedno z možných řešení: upravit video tak, aby se spustil záznam když
se objeví napětí na SCARTu - takový ten přepínací pin, kterým se
automaticky přepne televize na AV. Naopak, když to napětí zmizí,
nahrávání se zastaví. Asi by šlo náběžnou hranou spínat tlačítko "rec"
a sestupnou spínat "stop". Bude ale potřeba si udělat vypínač tohohle
režimu - aby si video nenahrávalo pokaždý, když se STB zapne. S tím
souvisí druhá věc - jak se chová ten STB při načasování? Vypíná se do
stand-by nebo je pořád zapnutý a jen se přepíná na načasovaný program?

P.K.