OT: Zvláštní zapojení STB k páskovému videu

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Neděle Listopad 12 17:04:06 CET 2006

	Po několikaměsíčním používání jsem byl nucen reklamovat STB Siemens Gigaset
M740AV a vypadá to, že mi prodejce vrátí peníze. Zdá se, že tento typ STB je
obecně trochu nespolehlivý a protože jsem za něho nenašel žádnou důstojnou
náhradu, chci do doby, než se něco objeví, používat STB Digipal 2 (bez PVR).

	Je to asi hloupost, ale stejně se zeptám. Rád bych STB připojil ke starému
páskovému videu, ale vadí mi, že pro časované nahrávání musím programovat
STB i video. Docela by mě potěšilo, kdyby stačilo naprogramovat STB a
nahrávání na pásku by se spustilo automaticky.

	Řešení asi neexistuje, nebo se pletu?