Nabytek do dilny

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Listopad 10 15:34:31 CET 2006

Policka se da prisroubovat ke stolu.
Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "David Kucera" <david@cybertex.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 10, 2006 2:58 PM
Subject: Re: Nabytek do dilny

rekl bych ze stul u zdi je daleko nejvhodnejsi, policky kde muzou byt
dalsi pristroje, monitory a cokoli primo nad pracovnim stolem
kabely a konektory lze vyvest
samotny stul na papirovani no neni lepsi udelat jeden poradny a rozdelit
si ho ?

ja sam mam dve pracovny, jednu v Praze kde mam stul do L v rohu mam
monitory a pocitace, na levo je cast HW a na pravo SW cast
dale zvlast stul na pajeni (odsavani atd, i kdyz mikropajky ma na kazdem
stole ) cele to ma asi 9 metru na delku a pripada mi to male
skusim za chvili poslat foto

David