Recom - aktualní informace

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Listopad 10 15:09:10 CET 2006

Zdravim vsechny

Dnes sem mel cestu kolem Recomu tak sem si rikal,ze overim zde zverejnene informace
o znovuotevreni a mrknu se co je zajimaveho + jestli by se nenasel nejaky 8mi bit :-)
Na dvoře toho moc nebylo,spíš to vypadalo,ze firma je na dojezdu - po place se potulovalo pár lidí
a ti mi sdelili ,ze to tam likviduji. Firma se pry ma stehovat nekam na Hybesovu. Na stavajicim miste
maji byt do konce mesice. Nechali me probehnout prilehlou halu,jestli tam nebude neco zajimaveho.
Bohuzel 8mi bit zadny, jinak komponenty XT,AT  tak do 400 Mhz,tiskarny,UPSky,scannery,dokonce
hraci automaty,par displeju k pokladnam atd... zajimava sbirka Buhuzel tam nebyl sef,ktery jediny vi
kam sahnout :-) takze to zkusim v tydnu

DJ