Jake trafo na menic s pulzni zatezi

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Listopad 10 14:20:14 CET 2006

> No a co se vykaslat na trafo, nemusi to prece byt galvanicky oddelene,
> a udelat normalni step-up jen s civkou ? Nejaky MOSFET co snese tech 400V
> a da se ridit logic-level, civku si namotat sam na ZP toroid poradne tak
> aby se pri tech 300V neprorazila.

Ja jsem se dival na ty vypocty step-up a pri prevodu 6V->300V a vysla mi
civka 34uH s espickovym proudem 7.7A a strednim odberem 2.6A pri vystupu
0.15A coz by slo.

Jestli to budete ridit tim PICem tak ten
> snad ma A/D vstup takze pres nejaky megaohmovy delic muzete snimat vystupni
> napeti na kondu a tim padem si muzete i vypocitat on/off time pro to spinani
> MOSFETu. Az dosahnete ciloveho napeti tak to proste vypnete nafurt.

Jo to jsem planoval - na to staci pouzit komparator v PICu - neni nutny
AD. Jen jsem to na tom bastlu na stole nepouzil.

> 350 nabiti za sekundu nerika nic o tom za jak dlouho se ten kond musi nabit,
> ale pokud predpokladam 1uF za 2ms na 300V, tak mi to vychazi na proud 0.15A

No jde o to udelat 350 jisker za sekundu - pritom ta jiskra trva
zanedbatelnou dobu. Takze je na to nabiti prakticky cela ta doba 1/350s.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info