Voda a líh

Ales Filip nostromo@khnet.info
Neděle Listopad 5 22:20:02 CET 2006

Hello All,

Dík všem za odpovědi. Asi takhle:
Dávám směs lihu a vody do ostřikovače už asi 5 let, a nepozoruju nějaké
problémy s ostřikovačem, atd. Přidávám do toho ještě pár kapek Jaru.

Ekonomické výhody bych pominul. Každý má jiné možnosti.

Ti co vyrábí Sheron, a další náplně do ostřikovačů používají jako základ
líh, a pochybuju, že jim do fabriky vozí z lihovaru ČISTÝ líh, a oni si
do něho potom přidávají svoje přísady.

--
Aleš Filip
ICQ:64650313