Re: Re:Voda a líh

aze azehw@volny.cz
Neděle Listopad 5 12:29:02 CET 2006

Jiste se tam dava neco, co nezere cerpadla, gumu a lak na aute.... nedavno
mi volal jeden zakaznik, ze mu detaturak/voda rozleptal plastovou vrtulku v
obehovem cerpadle Wilo. Takze toto bych do auta nedaval. V Olomouci v
lihovaru jsem videl jak se dava do lihu jako denaturacni prisada petrolej a
benzin. To urcite pro auto neni to prave orechove....
AZE

----- Original Message -----
From: "Dee Jay" <deejay@email.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 05, 2006 10:51 AM
Subject: Re: Re:Voda a líh

- no a myslíte,že do nemrznoucí kapaliny do ostřikovačů se ten sajrajt
nedává ? nejspíš ano protože sem nevidel kolem benzinek bandu houmlesáků co
by cedili She*ron přes chleba :-)
- co se týče původního dotazu sice tabulku poměrů voda líh neznám ale udělal
bych pokus řekněme 50/50,75/25,60/40 vrazil to do mrazaku a uvidi se. Jinak
borci co u nas plnili okruh tepelneho čerpadla na to meli nejaký hustoměr

DJ