C*ilcr*ft vzorky

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Listopad 3 15:26:34 CET 2006

ja som objednal asi 12 roznych krabic vyvojovych kitov VF cievok s tym
ze som sa blbo citil ked som zenskej po telefone hovoril ze ich chcem 12
a ze ich chceme kupit, lebo ich je tolko vela. Tak mi vravela ze to nie
je problem akurat ze mame zaplatit dopravu. Takze som jej dal cislo
nasej donaskovej sluzby a za par dni mi dosiel balik. Bolo to priamo z
centraly v UK.
b.