silicon chip serial number

dejfson david.belohrad@cern.ch
Středa Listopad 1 23:35:07 CET 2006

Uhm, tohle je vetsi CPLD. Synteza vhdl trva cca 4 minuty, takze reseni
je nerealne. nesrovnavejte moderni cpld s archaismy typu 22v10.
DS28CM00 je uplne supr az na tu malickost ze je od maximu. Pro smrtelnika
je to skvele, protoze oni maji neco jako maximdirect. Pro instituce jako
jsme my je maximdirect take mozny, ale stoji to mnohem vic papirovani.
Nehlede na
to ze jsem je kontaktoval a o 8 tydnech co visi na digikey se muze tak
maximalne zdat. 8 tydnu mi dali na dodani samplu (~5 kusu), dodani
obvodu july 2007.

 S digikey navic mam
moralni problem, protoze je to americka firma a podle toho se take
chova. Kdyz u nich neco objednate, tak vam nejdriv poslou papir ktery
musite vyplnit
aby zjistili vsechno vcetne cisla vasi kreditni karty a datumu narozeni
vasi babicky - protoze co kdyby  se to nahodou jednou hodilo.
A vzhledem k tomu ze pracuji v necem co - ackoliv ma statut scientific -
ma v nazvu 'nuclear', pusobi
jim to vice nez jeden problem.
A kdyz mi asi podruhe nana z jejich delivery service posilala formular
ze mi soucastky neposle dokud ji nepovim na co to mam, kde to bude
nainstalovane,
kolik tam toho bude a proc potrebuju neco na tak vysoke frekvence kdyz
obycejny smrtelnik neco takoveho nepotrebuje (jednalo se o
step-recovery-diodes),
tak jsem ji napsal ze si to muze nechat a ze rusim objednavku, protoze
do toho
na co ja pouzivam soucastky ktere si koupim je ji uplne prd! Od te doby
se digikey (jakoz i ostatnim primym americkym sellerum) striktne vyhybam.
Jeste ze ziju v evrope (ale to uz je OT). Navic - tohle je jediny zpusob
jakym je jako standardni konzument mohu vyrozumet o tom, ze jim na
jejich politiku
totalne kaslu (pozn: vim ze je to ponekud pokrytecke, protoze vetsina
soucastek se vyrabi v usa, tudiz automaticky musi existovat nekdo kdo
ten papir
vyplni za me kdyz je taha do evropy. Nicmene - jako spravny patriot
preferuji dat vydelat nekomu na vlastnim pisecku).

shrnuto a podtrzeno - ds28cm00 mozna za 2 roky, az budou mit stabilni
dodavky. prozatim jsem skoncil u ds2401 s onewire protokolem, kterych mam
v krabici cely pytel. nicmene kdyby nahodou nekdo vedel o alternative,
byl bych povdecen.
d.