Pasivni chladic

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Květen 31 21:02:05 CEST 2006

 31.5.2006, 20:54:59
Souhlasim cernej elox je jiste mnohem lepsi nez nejake samo-domo,
bohuzel drtiva vetsina chladicu v sektoru PC ma, z mne neznameho duvodu
pouze prirodni (stribrny) elox.
Asi to ruzni PC taky-technici pozaduji :-)

Ze je nastrikani sprejem lepsi nez puvodni stribrnej povrch jasne
dokazuje uvedeny priklad.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz