Pasivni chladic

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Květen 31 18:42:41 CEST 2006

Pokud nejde o nejakou zvlastni teplovodivou barvu tak je natirani chladicu
na cerno zverstvo. Je sice pravda, ze tmavy povrch ma vetsi emisivitu, ale
tmaveho povrchu je treba dosahnout na samotnem materialu nikoliv tim ze si
ho matru na cerno latexem :-).
Proslo mi rukama rada chladicu, ale skutecne natreny (beznou barvou) chladic
jsem zatím nevidel.

- chladic CPU noname, nejakej velkej typ, demontovany ventilator,
opet nastrik cernou barvou
( pri plnem zatizeni a otevrene case teplota CPU pred/po cerneni 56/46 st.C)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz