Pasivni chladic

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 31 13:00:33 CEST 2006

No tady jde o hlucnost predevsim (to bylo cilem dotazu eliminovat hluk).

Tu klimatizaci navrhuji prave kvuli tomu - pokud bude okoli PC prilis horke
zajistite jeho chlazeni jen tim, ze jej budete muset rychleji ofukovat,
protoze tepelny spad je maly, a to znamena vetsi otacky vetraku a vetsi
hluk.

Momentalne mam kancelari asi 12 PC z toho dva servery Dell 2800 (kazdy dva
1kW zdroje) takze vim o cem je rec. Jak co se tyka tepla tak hluku.
A take zde mam nejakou prenosnou klimatizaci jen vystrcenou z okna a okno
utesnene. Takze jakmile zacnou vetraky na serverech hucet jdu zapnout
klimatizaci a oni zase uberou. Proto o ni mluvim. Kancelar je velka 5x12m a
sedi v ni 5 lidi.

Jaky je duvod proc jste odesel od AMD? Ja doted jel na Thundebirdu 1200MHz a
tenkrat byl duvod ke koupi pomer cena/vykon i za cenu silene spotreby (byl a
je to jeden z nejziznivejsich CPU), ale vse ostatni bez problemu. Ted jsem
vybiral s durazem na pomer spotreba/vykon a vysel mi zase AMD.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824