Pasivni chladic

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Květen 31 12:23:20 CEST 2006

Tady jde asi take o hlucnost tech PC. Ve dne si toho tak moc nevsimate,
protoze je clovek na hluk kolem sebe jiz tak nejak zvykly, ale nemylte se,
on ten hluk na vas pusobi. Pracoval jsem na centru, kde bylo asi 10 PC a to
byste se divili jaky je to rozdil, kdy je ve dne pritomno 10 komunikujicich
lidi, bezny sum a kdy ti lide odejdou a zustanete s temi PC sami. Vypnete je
a pak uslisite to ticho.
Za tiche PC bych se bil. Stoji to za to.
PS: Pracuji s nekolika PC doma. Moje prace - zpracovani videa,
videoreportaze apod. Vykon potrebuji, klid take. AMD jsem opustil jiz davno.
Prosim ohledne AMD noflame. Neni toho treba a pokud, tak prosim na muj
soukromy mail.
J. Polivka

Nebo popremyslet nad klimatizaci ucebny - mnohdy je to ucinnejsi a levnejsi
nez to resit jedntlive pro kazde PC.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz