JTAG: CPLD x FPGA

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 31 09:51:18 CEST 2006

Marek Pavlu wrote:
> Zdravim,
>
> Chtel bych se zeptat zkusenejsich, zda je nejaky rozdil v nahravani
> "programu" do CPLD a do FPGA? Jde mi o to, ze asi mam/budu mit kod v C,
> kteremu podstrcim binarku a vypalim pres JTAG do CPLD, ale zajimalo by mne,
> jestli bude chodit i na jinem CPLD(vetsim typu stejne rady) a zda pripadne i
> na FPGA uplne stejne?

Ani nahodou. To co sa "vypaluje" je akysi zoznam "prepojov", ktory vsak
pre kazdy typ znamena nieco ine (nehovoriac o priepastnom rozdiele medzi
CPLD a FPGA).

Polopatisticky vymysleny priklad: ak je v "predpise" nieco ako "nastav
prepoj c.134 na 1", znamena to u jedneho obvodu trebars ze sa ma zapojit
vstupny bit 3 na zbernicu 8 a u druheho ze vo vystupnom obvode sa ma
obist vystupny register.

> Safra lidi, nechcete někdo uz konecne napsat nejakou hezkou knihu o
> CPLD/FPGA a VHDL Cesky??? :)

Uz som zacal :-D (teda slovensky, vadi?):
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-September/040141.html

wek