Poradi fazi v zasuvce

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Květen 30 06:21:41 CEST 2006

> Od 1. dubna 2006 je v CR v platnosti norma (ci co to je) ktera
> upravuje barevne znaceni vodicu. Z
> http://www.prakab.cz/prakab_published/dok/ti_cz04.pdf je videt, ze
> kabel 5C, nyni 5J, ma pro faze hnedy, cerny a sedy. Uz jsem takto

	Diky, to je zajimave, ale ted uz se me to netyka, teprv až budu
dělat kabel k michacce...

> Poradi 2 fazi vuci sobe lze urcit klasickou zkouseckou (tusim ze
> vadaska).

	Tu mam, poradi fazi zmerit umim, ale porad jsem se nedozvedel, jak
maji byt faze a barvy v te zasuvce.
	Takze do zasuvky mi vede jedna hneda faze a dve cerne. Tu hnedou mam
pripojit kam, na L1, L2 nebo L3 (z jedne odpovedi jsem vytusil, ze yb to
snad mela byt L2, ale nejsem si jisty)? Kdyz pak zmerim ty dve cerne faze
vuci hnede, tak jedna se bude predbihat, druha zpozdovat, ty prijdou zapojit
jak?

	Diky,

			Ales Zika
			http://results.cz