StepDown 12/5V

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Květen 29 07:32:16 CEST 2006

Tak jeste jeden zajimavy poznatek - mel jsem CD-RWcko, na nem vypaleny
audio. Nebyl problem, CDROMka ho prehravala cele bez problemu. Smazal
jsem ho, znova vypalil a da se prehrat cca do poloviny, pak zvuk
chrasti az uplne zmizi a CDROMka se pak resetuje, jako by uz zas
nestihal ten napajeci zdroj. Kdyz to medium zkousim projet Nero
CDspeed, tak je plny chyb.

Tak me napadlo, ze mozna odtut prameni zkusenosti hifistu, kdy kopie
CD hraje hur nez original.

P.K.