heatpipe

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Květen 26 13:11:21 CEST 2006

ahoj,

nemuzu si pomoct , ale vodnich chlazeni jsem mel v ruce na testy 5-6 v
docela sirokem cenovem rozpeti a beztak jsme vzdy skoncili u toho , ze jsme
v ramci utiseni pocitace museli koupit vhodnou skrin a kvalitni klasicke
vetrani s ventilatorem na minimalni otacky coz melo daleko lepsi vysledky
vzhledem k pomeru cena/vykon/skladnost/pouzite usili .

Hlavne co se tyka ty ceny kdyz se podivate na cenu vodniku, jak vypadaji ,
jak se montuji , kolik zabiraji mista tak  vzdy jsme dosli k zaveru , ze
pokud koupime kvalitni chlazeni jak na CPU tak GPU a vhodnou skrin a vhodne
poskladani komponent tak neni co resit za polovicni penize se stejnym
zvukovym projevem=tedy temer zadnym a to i s pretaktovanim komponent.

Samozrejme pokud nekdo jde do nejakeho  "hardcore" pretaktovani tak tekuty
dusik nebo vodnik to jisti :)

snehulak