RE: Vyhledani predmetu... RFID nebo něco jineho?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 25 11:17:35 CEST 2006

No to vypada velmi zajimave - nemel byste nejakej zajimavej odkaz a
eventualne pod cim to hledat na netu?

Nemam vubec predstavu co obnasi neco takoveho postavit.

K tem ramum v obchodech? Staci na to jen jedna smycka nebo musi byt dve
proti sobe? Myslel jsem ze to generuje nejake pole a ta nalepka je vlastne
spotrebic naladeny na kmitocet a zpusobi odsati energie toho pole a tim
padem poplach.

Na ten odkaz od p.Pouchy se nedostanu - nasi proxyne se na nem neco nelibi a
ze pry prohibited takze az doma.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz