Re: Vyhledani predmetu... RFID nebo něco jineho?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Květen 25 11:04:31 CEST 2006

Možná by se hodilo tohle: http://www.loc8tor.com/ .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 25, 2006 10:58 AM
Subject: Re: Vyhledani predmetu... RFID nebo něco jineho?

Na podobné účely je nejlepší harmonický radar. Na sledovaného živočicha
nalepíte diodu, případně s rezonančním obvodem. Dokonce i hmyzáci se tím
daj sledovat na jednotky až desítky m:-)

Vysílač vyšle puls a sleduje odpovědi na lichých harmonických. Dá se to
udělat
buď jako radar (ale to je pro daný účel asi moc práce), nebo jako všesměrový
hledač s dosahem pár m (omezeno pouze výkonem TX a citlivostí RX).

PH

From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>