Exkurze do CERNu.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Květen 18 21:06:32 CEST 2006

Nemyslel jsem díry nějakých větších rozměrů, na internetu se o nich dá najít
poměrně dost, jedná se o díry subatomárních rozměrů. Asi nejlíp se to čte
odsud: http://timetravelportal.com/viewtopic.php?t=6
Tak mě zajímalo, jestli je to naprostý nesmysl nebo může tato situace
teoreticky nastat. Každopádně o tom píše několik fyziků, tak to nevypadá
úplně neuvěřitelně.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death