Exkurze do CERNu.

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Květen 18 20:57:08 CEST 2006

Obavam se, ze s existenci cernych der v CERNU a jinde vlastne take to je jako s bohem,
vsichni o nich mluví, existuje řada teorií, které jejich existenci podporují stejne tak je rada teorii,ktere jejich existenci popiraji.
:-)

>Mě by taky ještě zajímala jedna věc. Prý tam při kolizích můžou vznikat
miniaturní černé díry. Dokonce jsem na to téma našel nějakou studii z roku
2002. Je to pravda nebo spíš nic vznikat nebude? A jak to je s bezpečností?
Nehrozí zvětšení těch černých děr? Nebo jsem to špatně pochopil a bude to
jenom něco podobného černým dírám?

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death