Zna jiz nekdo princip elektronicke vodovahy?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Květen 16 20:52:13 CEST 2006

Pekny vecer.

> musely by se tam dat korekce bocniho naklonu nakladace,

To ne, proc by tohle melo vadit?

> zrychleni-brzdeni,

To je otazka. Za prve, jak moc se pri nakladani zrychluje, za druhe
by slo dat jiny zrychlomer o kousek dal mimo nakladaci lyze a
odecitat to (po patricnem profiltrovani celku).

> ruzneho drkani nahoru-dolu pri pojezdu po terenu, asi by to
> nakonec byla dost divocina.

Ja bych doporucil misto spekulaci si to trochu promerit.
Vysokozdvizny vozik tu sice nemam, ale zrovna ted zrychlomery trochu
trapim a zda se mi, ze by to pro ten vozik nemuselo byt uplne marne.

Vic nez trepani a zrychlovani bych se bal tech teplotnich zavislosti.

> Ten stroj s tim opravdu dost pri jizde trepe, je to kloubovy
> nakladac, tzn ze je predni naprava (s nakladem) od zadni (kabina,
> pohon) oddelena jakoby kulovym cepem. Jednou jsem vezl delniky po
> relativne rovnem terenu pri odklizeni snehu ze strechy na lzici a
> litali tam jak opice na brusu :-)

Avsak stredni hodnota toho trepani je nula a to je to, oc tu bezi.

Zdravi Marek P.