DDS generator

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Sobota Květen 13 13:53:27 CEST 2006

Pomalu stavím DDS generator, generovani frekvence mi uz funguje, ale mam
zajimavou zavadu: Po zapnuti se mi na zlomek sekundy podsviti LCD a pak
zhasne, podsviceni pak nejde zapnout ani z menu. Ovladaci signal pro
tranzistor, co spina proud do podsviceni LCD, je vyveden z IC8, ten take
ovlada spinaci tranzistory attenuatoru. Pri nastavovani utlumu mam
odpovidajici signal z IC8, pri mereni scopem jde i signal clk do IC8.
Kdyz menim v menu zap/vyp podsviceni, tak clk signal na ic8 chybi.
Netusi nekdo prosim v cem je zavada? Vzhledem k tomu ze mi funguji
vystupy pro attenuator tipuji ze se jedna o soft. problem, ale nechci
nikoho plasit, zvlaste ne autory teto skvele konstrukce, jedna se veskrz
o banalni zavadu.
Diky
Karel