Satelitni vyhledani - nemyslim GPS !

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Květen 12 18:45:44 CEST 2006

Co takhle mapsat o co go?
Mrknete na satelitni vyhledavani odcizenych vozidel :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Friday, May 12, 2006 6:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Satelitni vyhledani - nemyslim GPS !

 12.5.2006, 18:14:12

Jo takova sluzba existuje a je o dost starsi nez GPS, alepon to
komercni. Pokud mi dobre slouzi pamet pak to amici oznacovali SARSAT a
rusove KOSPAS.Je to bezne u lodi a letadel. S lavinama to nema nic
spolecneho, tam se pouzivaji dlouhovlne vysilace maleho dosahu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz