Satelitni vyhledani - nemyslim GPS !

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Květen 12 18:20:45 CEST 2006

 12.5.2006, 18:14:12

Jo takova sluzba existuje a je o dost starsi nez GPS, alepon to
komercni. Pokud mi dobre slouzi pamet pak to amici oznacovali SARSAT a
rusove KOSPAS.Je to bezne u lodi a letadel. S lavinama to nema nic
spolecneho, tam se pouzivaji dlouhovlne vysilace maleho dosahu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz