=?ISO-8859-1?Q?Re:_OT:_pretaktovani, _bylo:_Re:_DDS_gener=E1tor_-_software?=

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Květen 12 11:55:45 CEST 2006

> Mimochodem - mne by spis vyhovovalo tlacitko turbo, jak ho pamatuju ze
> starych PC. Vetsinu casu bych totiz s chuti jel s CPU podtaktovanym
> tak na 20% vykonu a jen prilezitosne to boostnul na "FULLSPEED"

Myslim ze u novejsich PC uz to zpomaleni nebylo snizenim frekvence ale
vypnutim cache nebo tak neco.

Jinak - pokud mate mainboard, ktery umoznuje menit FSB za chodu, tak
napr. program Speedfan snad umi dynamicky menit takt CPU podle jeho
zatizeni.

Jo a v neposledni rade jsou tu nejaka ta "softwarova chlazeni" CPU,
kdy se vypinaji jeho prave nepouzivane casti...

P.K.