=?ISO-8859-2?Q?OT:_pretaktovani, _bylo:_Re:_DDS_gener=E1tor_-_software?=

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Květen 12 11:02:44 CEST 2006

> A tyjoooo... DDSko jde pretaktovat... no to je neco. Pokud se to rozsiri
> mezi teenagery tak na tom jeste balu zbohatne... Pokud jde neco
> pretaktovat a v navodu se napise ze se to nesmi tak je obchodni uspech
> zarucenej - a je jedno na co ta vec ma slouzit.
>
> --
> RadekCX - http://www.cncnet.info

jj, jen k tomu musi nekdo vymyslet poradny chlazeni, nejlepe vrtule,
ze by na to letel mensi dvouplosnik, vodni, nebo tekuty dusik (tekute
helium nechame CERNu). A taky blikajici barevne ledky na ventilatoru
pripadne neon:)

Ale trochu vazneji - je to jen muj dojem, nebo opravdu ty "dodtacena
opatreni" typu superhyperextramega chladic stoji vic, nez je rozdil
cen procesoru?
Mimochodem - mne by spis vyhovovalo tlacitko turbo, jak ho pamatuju ze
starych PC. Vetsinu casu bych totiz s chuti jel s CPU podtaktovanym
tak na 20% vykonu a jen prilezitosne to boostnul na "FULLSPEED"
Marek