Poradte laboratorni zdroj alespon 10A (5-8V)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Květen 9 16:57:34 CEST 2006

> Mily pane Peco,
> nebude ani nahodou, to opravdu nemam zapotrebi. Ti smajlici znamenali
> nadsazku

No to je ale skoda. Ja bych Vam ty penize za rozdil cen 15000Kc-ATX
pral.

> Omlouvam se, neudrzel jsem se a opet naprosto neprimerene zareagoval.
> Neuvedomil jsem si, ze Vase zadost o "doporuceni" se vstahuje jen na
> komercne dodavane zdroje se zarukou a garanci spolehlivosti danou papirem
> (ten za Manitouem odesly jej jiste mel tez).

Klidne nekomercni, to je mi jedno. Cilem nasi hry je ale neco jineho,
nez tejden predelavat ATX zdroj na laboratorni. Zajimave je, ze kdyz
jsme si tu vyvijeli BDM rozhrani, misto abychom je koupili, tvaril
jste se na me jako na amaterskeho trapaka, ktery nevi co s casem.

No nic, necham planych plku.
Hezky den preje Marek P.