Kvalitní dvojitý OZ do předzesilovače pro gramofon.

Pavel Krafcik hwlist@pjk.cz
Úterý Květen 9 08:47:33 CEST 2006

Děkuji za radu, už jsem o takovém řešení četl, ale ten zesilovač mám
hotový. Kdysi v 90. letech jsem ho udělal pro sestru, aby si mohla
připojit gramofon k věži, která neměla RIAA předzesilovač. Pak ho
nepotřebovala a asi jsem z nějakého důvodu vyloupnul OZ.

RIAA charakteristika je aplikovaná do zpětné vazby. Mám doma několik
schémat i s navrženými deskami, kde je filtr mezi jednotlivými stupni
zesilovače, ale to bych musel celé vyrobit znovu a to včetně zdroje.

Pavel Krafčík