RE: Kvalitní dvojitý OZ do předzesilovače pro gramofon.

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Květen 9 08:14:32 CEST 2006

> Behalf Of Pavel Krafcik
> Koukám, že všechny doporučené OZ stojí do 10Kč (kromě OPA..., to jsem
> zíral), tak koupím od každého jeden a zkusím to. Jde mi spíš o
> sametovější, měkčí zvuk, protože na deskách mám spíš klasiku.

Doporucuji vam ale jedine - nedavat filtr - alespon jeho vyskovou cast - do
zpetne vazby, ale aby byl zapojen jako pasivni. V AR kdysi vyslo dost
navrhu, od jednoduchych az po velmi slozite, phono predzesilovacu hi-end
tridy. Nema cenu zapojovat sebelepsi OZ v ucebnicovem schematu phono preamp.

JL.