Kvalitní dvojitý OZ do předzesilovače pro gramofon.

Pavel Krafcik hwlist@pjk.cz
Pondělí Květen 8 20:56:17 CEST 2006

Těžko vysvětlit, je to můj výraz. Kdybych to rozvedl, tak zvuk nemá být
ostrý, agresivní, nakřáplý a ani zatlumený-zahuhlaný. Takže vlastně
neutrální. Nesmí to zabarvovat klasické nástroje (housle přes limiter,
boster a tak jsou hrozné*) a musí to dobře hrát basy a to ne jen
duc-duc, ale i reagge, dub...

*P.S. Prosím fanoušky Apocalypticy aby mě nechali dýchat.

Pavel Krafčík
tel: 728 846 005