Kvalitní dvojitý OZ do předzesilovače pro gramofon.

Pondělí Květen 8 20:27:59 CEST 2006

Hezký večír,

    můžete mi prosím nějak lidsky vysvětlit co to je "sametovější a
měkčí zvuk" ? Nějak mi to uniká. Ještě si dovedu představit "agresivní
zvuk" když jde zesilovač skoro do limitace a signál obsahuje hromadu
harmonických frekvencí, ale toto nevím.

    Nechci rozpoutat FLAME mezi Hifistama a okolím, jen se ptám jak je
to myšlené.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz