RE: OT: Když je ten prodloužený víkend

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Pondělí Květen 8 09:28:31 CEST 2006

> železe a tedy
> průser a výrobci
>
> To ze je "neco" zavisle na "zeleze" jeste neznamena, ze to
> neni mozne zmenit
> :)))) Zatim u kazde sitove karty (za poslednich cca 17 roku)
> nebyl problem
> zmenit MAC adresu. Poslednich z let mam registrovanou i
> providera jedinou
> MAC adresu a za tu dobu jsem zelezo s touto adresou
> nescislnekrat obmenil
> :))))))))

Takže to shrnu, MAC adresu lze změnit, IP adresu jde "maskovat",
neřekl kdosi, dejte mi pevný bod a pohnu Zemí. :-)
Jo a to Wifi, opravdu nevím jak to jinak zabezpečit,
alespoň dle toho co je v options, MAC adresa + WEP kryptování,
MAC adresu lze změnit, WEP kryptování prolomit, ještě je jediná
možnost občas kouknout do logů nebo měnit WEP klíče,
ale jinak netuším jak to jinak zabezpečit, nebo Vy víte ?
A pro odchod do Internetu používám NAT, takže pokud
by se připojila neautorizovaná osoba, tak pokud zvládne
výše uvedené, tak ještě používám dynamické DHCP,
dostane IP a přes NAT dostane moji veřejnou IP adresu
a bohužel může škodit. Jen doufám, že klasické BFU
uvedený postup nezvládne. :-(

B.