OT: Když je ten prodloužený víkend

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 8 08:59:08 CEST 2006

> Dosud jsem si fakt myslel, že MAC adresa je závislá na železe
> a tedy ji nelze měnit. Pokud ano, tak je to závažný security
> průser a výrobci Wifi by to měly nějak řešit. Já osobně nestojím
> o to, aby se někdo přes mě napojoval a wifi je už dost rozšířené
> a je z toho vidět, že někdy klasický kabel je _možná_ pohoda.

To ze je "neco" zavisle na "zeleze" jeste neznamena, ze to neni mozne zmenit
:)))) Zatim u kazde sitove karty (za poslednich cca 17 roku) nebyl problem
zmenit MAC adresu. Poslednich z let mam registrovanou i providera jedinou
MAC adresu a za tu dobu jsem zelezo s touto adresou nescislnekrat obmenil
:))))))))

S pozdravem
MK