IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

David Franc taunus@seznam.cz
Pátek Květen 5 14:47:34 CEST 2006

resil jsem podobny problem, s celeronem 700Mhz 128MB a W98 to silene zlobilo
ve smeru k volanemu, zkousel jsem pridat pamet, jinou zvukovku apod. ale az
vymena za celeron1GHz  (s 128MB RAM) to vyresila, od te doby uplne bez
problemu. Tedy az na to , ze to nekolikrat pri spojeni uplne vytuhlo.

David

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 05, 2006 1:01 PM
Subject: RE: IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

Já jsem dopadl podobně. Já protistranu slyšel perfektně, u nich jsem koktal
a mě se obvykle po malé chvíli kousnul PC. Připojení mám WIFI - žádný
zázrak, ale jakž takž to funguje. Athlon 850, 512MB RAM a W98. Po řadě
pokusů jsem usoudil, že buď dělá problémy ta WIFI nebo nějaká HW
nekompatibilita - nepodařilo se mi důvod najít.

Martin.