IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Květen 5 13:10:26 CEST 2006

Presne to se mi na jednom spoji stavalo. Stacilo spojeni shodit a znovu
zavolat a jelo to vpohode.
J. Polivka

Já jsem dopadl podobně. Já protistranu slyšel perfektně, u nich jsem koktal
a mě se obvykle po malé chvíli kousnul PC. Připojení mám WIFI - žádný
zázrak, ale jakž takž to funguje. Athlon 850, 512MB RAM a W98. Po řadě
pokusů jsem usoudil, že buď dělá problémy ta WIFI nebo nějaká HW
nekompatibilita - nepodařilo se mi důvod najít.

Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of J. Polivka
Subject: Re: IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

Jestli nebude spatne pripojeni k netu - taky jsem nedavno zkousel Skype a
protistrana nas slysela dobre, ale my jsme slyseli kazdy druhy slovo, jako
kdyz vypadava signal na mobilu. Mam ADSL 512/128 (doufam), tak predpokladam
ze to bylo jejich mizernym bezdratem.

(Jinak mam AthlonXP 2500 a voni taky nemaj zadnou sunku).

http://www.nod32.cz