Re: [OT] Jaké auto do 50 tis.?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Květen 3 09:25:46 CEST 2006

> Wartburg tourist, Trabant combi. Když do toho dáte celkem 50k budete to mít
> i pozlacené s povymenovanymi vsemi dulezitymi vecmi, palubnim pocitacem i
> nekolika kapacitory ;-). Ale chce to nechat poctivemu servisu co pracuje s
> novými díly, které se stále vyrábí v Madarsku. Jeden takový je v Reznovicich
> u Ivancic (trabant servis Kytka) - same dobre zkusenosti.
>
> Uz za cca 10k muzete mit velmi spolehlive vozitko, spolehlivejsi nez cokoli
> dnesniho.
>
> JL.

To je jako by nekdo shanel Octavii combi a Vy jste mu nabid Fabii
Junior. V trabantu combi nebude ani tolik mista jako v kratky Felicii.
A to vubec nemluvim o tom, ze je to smrdici dvoutakt, jakkoliv je to
zrejme spolehlivy a jednoduchy motor. A ten Wartburg - mozna, ale
kdyby to nebyl dvoutakt.

P.K.