RE: Jaké auto do 50 tis.?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Květen 3 09:12:27 CEST 2006

> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
> 	Poradíte mi, jaké koupit auto do 50kKč, aby to bylo spolehlivé a
> pokud
> možno s levnými ND? Podmínkou je, aby to byl kombík.

Wartburg tourist, Trabant combi. Když do toho dáte celkem 50k budete to mít
i pozlacené s povymenovanymi vsemi dulezitymi vecmi, palubnim pocitacem i
nekolika kapacitory ;-). Ale chce to nechat poctivemu servisu co pracuje s
novými díly, které se stále vyrábí v Madarsku. Jeden takový je v Reznovicich
u Ivancic (trabant servis Kytka) - same dobre zkusenosti.

Uz za cca 10k muzete mit velmi spolehlive vozitko, spolehlivejsi nez cokoli
dnesniho.

JL.