RE: [OT]Obohacovani uranu, jaderne technologie a tak?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Květen 1 08:08:26 CEST 2006

Jak ctu, sesli se tu sami na slovo vzati odbornici na jadernou energetiku a na vojenstvi.
Tak se mohu pripojit.

Utkvel mi v pameti clanek co jsem kdysi cetl.
Tam se popisovaly moznosti jak zminiaturizovat jaderne naloze.
Tvrdilo se tam, ze mnozstvi stepneho materialu potrebne k jadernemu vybuchu
zavisi na prvku ze ktereho se jaderna naloz vyrobi.
Pry by se daly vyrabet i jaderne strely do pistole, ale prvek co by se k tomu hodil
ma tak kratky polocas rozpadu, ze by se to nemohlo skladovat.

V soucasne dobe je IN probirat jak se zla Varsavska Smlouva chystala na hodne NATO.
Povazuji za normalni, ze strategove armad pripravuji pro vsechny pripady utocne plany.
Pochybuji, ze by neco podobneho nemela pripravene i druha strana a asi by bylo zajimave
nahlednout i do nich.