GSM 'paralelka'

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Březen 31 10:30:02 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 31.3.2006:

> U Eurotelu se to jmenuje Duo, jsem "stastny" majitel, ktery tuto
> vymozenost ziskal jeste jako beta tester v dobe kdy ji Eurotel
> oficialne nenabizel. Funguje to zhruba tak jak pise Sasa, i kdyz ne
> 100%. Jednu kartu mam v mobilu a druhou v aute, teoreticky by se po
> nastartovani auta {aktivaci mobilu v aute} mely prichozi hovory
> presmerovat na pozdeji aktivovany mobil tj. ten v aute, ale v realu
> tomu tak neni vzdy.

A vazne to funguje tak, jak pise Sasa, tj. ze aktivni je ta, co se
zapne pozdeji? Ja jsem se na to prave primo ptal, jestli se musi ta
prvni vypnout a bylo mi receno, ze vitezi ta pripojena, ze se musi
tedy nejdrive vypnout, jinak se ta nove zapnuta neprihlasi. Tak jak to
opravdu je?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem