GSM 'paralelka'

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 31 07:56:44 CEST 2006

Tuto moznost nabizi i Vodafone a T-Debxx nejspis take, nicmene jde o
zpoplatnenou sluzbu a tak pocitejte s cca 100Kc/mesic za tento "luxus".
U Eurotelu se to jmenuje Duo, jsem "stastny" majitel, ktery tuto vymozenost
ziskal jeste jako beta tester v dobe kdy ji Eurotel oficialne nenabizel.
Funguje to zhruba tak jak pise Sasa, i kdyz ne 100%. Jednu kartu mam v
mobilu a druhou v aute, teoreticky by se po nastartovani auta {aktivaci
mobilu v aute} mely prichozi hovory presmerovat na pozdeji aktivovany mobil
tj. ten v aute, ale v realu tomu tak neni vzdy.

Pokud mate tak 2-3 roky starou sim kartu je zde realna pravdepodobnost, ze
pujde nakonovat a vy tak ziskate x stejnych karet bez nutnosti platit
mesicni pausal.

Hezky den,

    nevim jak u T-mobilu, ale Eurotel mi to primo nabizel. Mam jednu
jejich SIMku a ta je v modemu pro internet. Prodavac mi nabizel druhou
SIMku do telefonu. Funguje to pak tak, ze obe maji stejne telefonni
cislo a ta co se prihlasi jako posledni, vypnu tu jiz aktivni. Cili kdyz
budu mit aktivni modem a zapnu telefon, modem "spadne" a obracene.
Zkusenost ale nemam, SIMku od Eurotelu mam jen na internetu protoze na
volani mam lepsiho operatora :-)

Z Usti nad Labem zdravi a hezky den preje

					Sasa K. Svobodova

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaku !!!