OT: Takhle ma vypadat obrabeni

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Březen 29 11:22:17 CEST 2006

At 11:14 29.3.2006 +0200, Ales Prochaska wrote:
>Nestacil by na pouhe vyzkouseni nejaky stary zavitnik obrouseny tak,
>ze z nej zustane pouze jeden jediny zub? Jednou jsem si takhle (do
>soustruhu) vyrobil zavitovy nuz a dokonce to i fungovalo. Treba ze
>zavitniku UNC 1/4 by sla vybrousit freza na M8, ze zavitniku M6 freza
>na M8x1.

No jo, tohle je bomba napad, to by melo jit ;-) To zkusim!
BTW: Nemusi tam zustat jen jeden zub, ta freza jich ma taky vic, proste bych
nechal jednu stranu zavitniku a zbytek bych obrousil...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz