DVB-T settopbox s harddiskem

email@europeum.cz email@europeum.cz
Úterý Březen 28 20:56:10 CEST 2006

Ono 7.000,- Kc taky neni zrovna malo aby se to hnedle vyhazovalo.
Kdyz jsme si kupovali pred 12ti lety VHS videa za 11.000,-Kc
tak jsme predpokladali ze nam cca 5 let poslouzi. Poslouzilo
dvakrat tolik. No a s temahle krabickama je to stejne. My
nejsme narod ktery rad neco vyhazuje. Rozhodne se nezastavam ceny
toho Reelboxu, ale asi tohle bude smer jakym se budou ubirat
pristroje domaci zabavy. Proste normalni PCka s rozsirujicimi
kartami pro ruzne kejkle s obrazem. Kouknete na Biliho a jeho
Woknous Media centra. Asi neco tusi....

=?ISO-8859-2?Q?Pavel_Kade=E8ka?= wrote ..